Hírek‎ > ‎

30 napos bérlet

Szabad Varos, 2013. dec. 15. 23:48

"Az utasvonzó képességnek persze fontos része az is, hogy mennyire rugalmas a szolgáltatás. Ebben a közösségi közlekedés eleve hátránnyal indul az egyéni formákkal szemben, hiszen alapvetően menetrend szerint közlekedik, és nem tud háztól-házig szállítani. De a közösségi formának hátránya a kevésbé rugalmas árképzése is. Az autós, ha már beruházott a járműbe, általában csak az üzemanyag költséggel számol, ami nagyjából arányos lesz azzal, hogy mennyit közlekedik. Mindegy, hogy a hónap melyik napján kezdi el használni a kocsit, és nem kell előre tudja, hogy meddig fog azzal járni. Ez éppenséggel nem mondható el a tömegközlekedésről, ahol a várható használat hosszáról előre kell meghozni a döntést, a „általános” bérlettípus pedig naptári hónapra szól."

Nagy Sándor blogbejegyzése a delmagyar.hu-n.

Comments